Hoe zet ( en of komt ) je de facebookstatusbalk onder in je schermt ??

Ik vraag dit om dat ik er zelf maar niet uitkom...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik heb dit ook. En het is gruwelijk irritant. Ik kan ook niet achterhalen waar het probleem zit.
Je mist een aantal functionaliteiten hierdoor.
Ritsuka
10 jaar geleden
bedoel je dat blokje van chat onderin?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je een screenshot? (zonder namen e.d.)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja 1e rea nee 2e rea

Antwoorden (1)

Zonder aanvullende info omtrent besturingssysteem of apparaat ( tablet, smartphone, pc ) is het eigenlijk lastig om het exact te benoemen.

Doch vaak zijn dergelijke dingen browserspecifiek.
Wat bij explorer 8 goed wordt weergegeven kan in explorer 10 redelijk bagger zijn.
Datzelfde geld ook voor Firefox, chrome, safari en de standaard droidbrowser
Allen werken ze anders en allen geven bepaalde websites anders weer.

Als voorbeeld neem ik mijn eigen website, deze ziet er in explorer prima uit, maar zodra ik hem open in chrome zijn alle kleuren verminkt.
Ga ik er met behulp van mijn browser er in werken, dan is dat eigenlijk alleen nog maar mogelijk als ik de compatibiliteitsmodus aanzet, anders mis ik gewoon opties.
Misschien is dat wel het antwoord, tenminste in iexplorer 10 dat als er een vierkantje zichtbaar is in het adresbalk ( lijkt op een gescheurd velletje papier )
dat je deze even aantikt.

Tja misschien heeft het wel een geheel andere oorzaak, maar echt zonder aanvullende gegevens is er eigenlijk geen antwoord op te geven en blijft het giswerk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als het bovenstaande niet echt lukt, probeer het dan eens met een andere webbrowser.