Mijn letters op Facebook zijn opeens mega groot. Hoe wijzig ik dat ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ctrl-0 al geprobeerd?
fremar
7 jaar geleden
bij meerdere browsers?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op Iphone moet je met 3 vingers tegelijk een paar keer tikken op het glas en dan wordt het weer kleiner. Ik heb het ook gehad. Dus je duim wijsvinger en middelvinger de vingertoppen tegen elkaar.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Of wel, welk apparaat gebruik je, welke browser?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Volgens mij is dat weer een "leuke" verandering van Facebook

Antwoorden (1)

is dat alleen op FB of ook op andere sites? anders even "CTRL en min teken of naar beneden scrollen" gebruiken