hoe kan ik 100 internet explorors tegerlijk openen???

ik heb laats een internet radio gezien op justin.tv met meer dan 200 luisteraars. ik vroeg hoe hij dit doet. werd mij verteld dat je 100x je eigen link openen moet. ik zelf zit ook op die site maar krijg nooit zoveel luisteraars. dus zegt die gast dat je dit fake kunt. door 100 internet explorors tergerlijk te openen. dan heb je alvast 100 nep users. voor buitenstaande is dit lijkend echte luisteraars. alleen als ik dit probeerd staat mijn processor bij 10 ge-opend explorors op 100% te koken en buffert alles. hoe kan ik dus 100 explorors tegelijk openen zonder dat mijn cpu op 100% staat te koken? (die gast wilt mij dit niet vertellen hoe die dit doet) weet iemand er een software voor waarin jij 100x je eigen link / web kunt openen zonder dat je cpu eronder komt te leiden? want hij zegt dat 80% van alle radio stations op internet gefakte users zijn. hoe kan ik justin.tv 100x openen? iemand een idee hoe ze dat doen??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De lol hiervan ontgaat mij.
Is dit net zoiets als x bezoekers of x likes?
Boeiend. Vooral als je zelf weet dat er geen hond naar luistert verder...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat hij zegt kan niet simpel gezegd, tevens is twich.tv de opvolger van justin.tv. Twitch is een games gerichte streamingsite, ik zal twich.tv voor jouw dan ook zeker aanraden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik geloof niet dat het werkt, maar mijn tip: gebruik Google Chrome. Werkt veel sneller en bufferen duurt dus ook veel minder lang.

Antwoorden (1)

Sterkere processor kopen...?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
die gast had ook maar een duo-core en ik ook
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zegt nog niet veel.