Hoe kan ik mijn account (facebook) terug inschakelen nadat mijn account verwijderd is omdat men zegt dat ik onder de 13 bent maar ik ben 16?

2 weken geleden was mijn account ineens uitgeschakeld omdat Facebook zegt dat ik minderjarig ben maar dat klopt niet, ik ben 16 jaar oud! Ik moest dan Facebook contacteren waarbij ik mijn identiteitskaart moet scannen maar het laatste deel van deze formulier snap ik helemaal niet.

"Maak persoonlijke gegevens die we niet nodig hebben om je identiteit te bevestigen onleesbaar (zoals creditcardnummer, burgerservicenummer). "

"Aanvullende informatie"

Wat moet ik doen bij aanvullende informatie?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
weet je zeker dat deze pagina écht van facebook is?
want het lijkt me zeeer onlogisch dat ze om een echte kopie van je id vragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, het is van Facebook. http://www.facebook.com/help/430492373658208/

Antwoorden (1)

Eventuele extra informatie om facebook te overtuigen dat jij 16 jaar bent. Kleuren kopie van je id-kaart volstaat in dit geval dus.
Wel even in paint je BSN nummer en ID-kaart nummer e.d. onzichtbaar maken, dit omdat facebook deze informatie niet nodig heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kom van België dus heb ik geen BSN nummer dus ik moet alleen ID-kaart nummer verbergen door Paint en moet ik dan die nummer invullen bij "Aanvullende informatie"? Dank u!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor facebook is alleen je volledige naam , geboorte datum en pasfoto relevant. Alle overige informatie zoals een id kaart nummer en andere persoonlijke niet relevante informatie verbergen met paint.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Facebook heeft toch wel alle informatie, zie recente berichten rondom CIA ;-)