hoe tweet laten verwijderen?

stel iemand anders post een ongebruikelijke foto van jou op twitter hoe kun je die dan laten weghalen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit kan niet, of zo lang smeken tot de ander deze tweet verwijderd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar kan je het niet aangeven bij twitter zelf ofzo dat die het dan verwijderd?

Antwoorden (3)

er zit bij de tweet een knopje met een prullenbakje erop. Hiermee kan je de tweet verwijderen. Je moet dan wel ingelogd zijn op het account dat die tweet getweet heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja klopt maar stel er is een ongepaste video/foto door iemand anders geplaatst van jou. en je kan hem niet verwijderen kun je dit dan aangeven bij twitter zelf ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan kan je de tweet reporten. Hiervoor moet je bij de tweet kijken, daar staat als het goed is een knopje met rapporteren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
er staat allen flag media
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij is dat hem!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke en binnen welke tijd word het dan verwijderd of krijg je daar bericht over ?
Word zéér waarschijnlijk niet verwijderd, jordintje, ook al report je de tweet. Over het algemeen verwijdert Twitter alleen foto's als ze niet voldoen aan de richtlijnen (bijv. naakt in de foto), als dat bij jouw foto niet van toepassing is, lijkt er weinig anders aan te doen dan diegene vragen of die de tweet wilt verwijderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij flag media gaat iemand van twitter bekijken of de video/foto ongepast is/de regels overtreed. Het gaat hier dan om pornografische/schokkende/illegale afbeeldingen enz. Dit houdt niet in dat deze foto verwijderd wordt omdat jij hem niet leuk vindt. Bedrijven kunnen bijvoorbeeld slechte recensies / foto's van kapotte producten ook niet blokkeren.

Als je vindt dat je wordt lastig gevallen kun je contact opnemen met twitter. Daarover heeft twitter een artikel op zijn help pagina.

Informatie over Flag media:
https://support.twitter.com/articles/20069937

Informatie over misdragingen naar jouw kant op twitter: https://support.twitter.com/articles/20069937

Al met al is er geen magische knop op tweets/berichten van anderen te verwijderen. Je kunt enkel een persoon voor jezelf blokkeren.

Succes