kosten de Services van Google Hangouts op dit moment geld?

Kost het berichten sturen in Google Hangouts nu geld net als smsjes? En hoe zit het met videobellen? Of kosten beide alleen data, zoals bij whatsapp en Skype?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (1)

Google Hangouts (vroeger Google Talk) is een service dat gebruikt maakt van internetverbinding hier zijn dus geen extra kosten aan verbonden, inderdaad gaat er wel tegoed af bij gebruik van data verbinding, maar het aantal mb's is daarvan minimaal, bij video gesprekken (streaming) zal je wel veel sneller aan je limiet zitten, maar hier heb je bij wi-fi natuurlijk geen last van.

Kort gezegt: Nee geen extra kosten, zoals bij whatsapp, en een van de doelen van Hangouts is om de andere services zoals whatsapp te gaan vervangen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Laatste zin is raar geformuleerd, hier opnieuw:

Kort gezegt: Nee geen extra kosten omdat het gebruikt maakt van internetverbinding, en een van de doelen van Hangouts is om de andere services zoals whatsapp te gaan vervangen.