Hoe kan je op websites slecht nieuwsberichten blokkeren ?

Ik wil graag nieuws lezen uit kranten of nieuwssites zonder moord en doodslag verhalen of zielige verhalen. Maar wel het gewone nieuws lezen. Heeft iemand een tip hoe dit te realiseren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan blijft er weinig over, economie is ook slecht nieuws, dus je wilt alleen reddingen van kindjes horen die in het water zijn gevallen? Wat moet ik me er bij voorstellen?

Antwoorden (1)

Op een website als www.nu.nl staan op de indexpagina's alleen de koppen, het nieuwsbericht in één zin. Als je dan niet verder klikt op de kop van een slechtnieuwsbericht, hoef je deze niet meer te lezen.