Hoe maak je Phpfreechat?

Ik wil heel graag deze chat op mij site hebben maar het is natuurlijk php

dus ik wil alleen de chat hebben

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik ken het niet (zal het zo uitzoeken) maar als het goed is is php de code waarmee de chat op je site komt

Toegevoegd na 5 minuten:
ik heb het opgezocht ben afgehaakt toen ik iets moest downloaden maar ik zie wel dat je geen ervaring met php hebt. kopieer de code in je website(is het geprogrammeerd of webklik/123website) met een normale website moet je de code er tussen plakken en met webklik of 123 is dat waarschijnlijk niet mogelijk.