Hoe kan je met Skype de Persoonlijke Tekst uit je MSN-account halen?

Ik heb ooit een persoonlijke tekst in mijn MSN ingesteld, waarna ik mijn hele account overgezet heb naar Skype. Sindsdien wil ik dat 'Personal Message' die anderen onder mijn naam zien aanpassen. Maar waar doe ik dat?

Ik heb dus GEEN Messenger meer, maar werk dus via Skype?
Iemand enig idee waar ik moet zoeken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Via het menu bovenaan klik je op Skype -> Profiel -> Profiel bewerken.

Er kan een tekst staan achter "Stemming" Klik op de tekst en je kunt het aanpassen.

Klik ook op Volledig profiel tonen. Onderaan zie je staan "Over mezelf" Klik ook daar op de tekst en je kunt de tekst aanpassen

Toegevoegd na 2 uur:
MSN Messenger bestaat inmiddels niet meer. Als je oude Persoonlijke boodschap tekst uit MSN Messenger ontbreekt in Skype, is er geen mogelijkheid meer om de oude tekst te achterhalen. Je kunt dan alleen een nieuwe tekst invoeren op de vermelde plaatsen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, hier kan ik de bewuste tekst niet in terugvinden helaas. Deze is alleen in Skype zichtbaar vermoed ik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan bedoel je met je vraag dat je de tekst van MSN kwijt bent geraakt bij de omzetting naar Skype. Vervelend dat je de tekst kwijt bent geraakt bij de omzetting.
Op de plaatsen zoals aangeven kun je opnieuw een tekst invoeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, ik zie een andere tekst die ik later ingevuld heb, nadat ik op Skype ging. Die oude lijkt nog zichtbaar te zijn in MSN Live Messenger.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vreemd dat je nog steeds kan inloggen in MSN Live Messenger. Normaal gesproken wordt MSN Live Messenger automatisch verwijderd als je de update naar Skype uitvoert. MSN Live Messenger kan niet meer gebruikt worden en komt te vervallen. Het gaat er dus alleen om welke tekst in Skype zichtbaar is.
De enigste mogelijkheid blijft de oude tekst te kopiëren en opnieuw te plakken in Skype.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan zijn dat je de tekst bij je Voor of Achternaam hebt geplaatst. Log in op https://login.live.com en controleer of je de tekst daar ziet staan. Als dat het geval is kun je de weergavenaam aanpassen. Als het dat ook niet is dan graag je vraag duidelijker maken en waar je die tekst dan wel of niet ziet staan. In je vraag stel je dat je GEEN Messenger meer hebt. Maar in je reactie schrijf je "Die oude lijkt nog zichtbaar te zijn in MSN Live Messenger."