Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik iemand uit wil nodigen als vriend op Facebook, wat kan moet ik doen zodat de rest niet ziet dat ik deze heb uitgenodigd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
672

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Helaas is het zo dat als deze persoon dit accepteert iedereen kan zien dat jullie vrienden zijn.

Als je niet wilt dat anderen weten dat je deze persoon hebt uitgenodigd om in jouw digitale tuintje te komen, zit er maar 1 ding op, en dat is het vriendschapsverzoek annuleren en een berichtje sturen dat je het leuk vind om te contacten, maar dat je bang bent voor de reacties van anderen.

Overigens ben ik van mening dat JIJ bepaalt met wie je waar omgaat en wat een ander daarvan vind is hun probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je iemand uitnodigt ziet niemand dat. Wanneer het verzoek geaccepteerd wordt komt er een notificatie op je prikbord dat jullie vrienden zijn geworden. Niet wie wie heeft uitgenodigd.
De notificatie kun je eenvoudig verwijderen door achter het bericht op t kruisje of prullenbakje te klikken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding