Ik heb op alle apparaten draadloos internet maar de laatste paar dagen heeft mijn laptop geen internet hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb al meerdere dingen geprobeerd ook met een internet kabel maar Toch krijg ik geen internet verbinding. Ik heb ook al alle instellingen bekeken maar daar word je door bestuur maar links en ik kan dus niet op die sites omdat ik geen internet verbinding heb op de laptop. Ook heb ik al gezocht naar problemen maar er viel niks te vinden. Als ik klik op beschikbare netwerken staat er niks bij terwijl op mijn andere Computer is alles Nog in beeld en ik heb ook al op F8 geklikt voor instellingen voor netwerk meldingen aan/uit en hij Stond al aan maar er is niks veranderd.

Het merk van de laptop is Toshiba en ik heb Windows 7

Wat zou ik kunnen doen om mijn internet terug te krijgen.?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
daar word je door bestuur maar links ???? Verklaar je nader!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het je via het configuratie al in apparaatbeheer gekeken of er bij de netwerkadapters een Realtek Family controller en wireless lan staan ?
Als daar een vraagteken staat is een of beiden niet geïnstalleerd.
Dan zal je met een andere pc opzoek gaan naar de drivers voor het model wat jij hebt.

Het beste antwoord

Sluit je computer eerst met een kabel aan op de router. Via Start klik je op Configuratiescherm -> Netwerk en Internet -> Netwerk status en -taken weergeven
Onderaan zie je de keuze Problemen oplossen
Probeer of dit het probleem oplost voor bedraad internet.
Probeer daarna: Verbinding met een netwerk maken.
Als je de laatste dagen iets hebt veranderd of software hebt geïnstalleerd op je Laptop kun je ook proberen in het Onderhoudscentrum de Laptop naar een eerdere toestand te herstellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je wel een driver geinstalleert voor je netwerkkaart?