Hoe zet ik gedeelde "opsporings berichten" en "vermiste meisjes berichten" uit op facebook?

Ik krijg regelmatig van die berichten op mijn facebook die door andere gedeeld. Omdat ik elke week naar opsporing verzocht kijk vind ik dat ik mijn plicht al doe.
Kan ik die berichten uitschakelen? misschien kan ik wat uitzetten dat ik niet zie als andere iets delen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als die berichten door jou vrienden gedeeld worden kan je alleen alle updates van die vrienden annuleren, je krijgt dan nooit meer iets van deze mensen op je timeline. Maar dit is zoals ik lees niet wat je wilt. Je kan dus niet alleen de "vermist" berichten uitschakelen zonder ook de andere berichten van deze vrienden uit te schakelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan, maar het is natuurlijk niet zo dat als je vrienden iets delen je de melding daarvan kan ui zetten.

Als je de melding van "Opsporing verzocht" ( :/ ) wil uit schakelen dan moet je naar hun pagina gaan. Daar zie je de like knop, die is al eens aangeklikt door jou, als je daar nogmaals op klikt krijg je verschillende opties; meldingen uit zetten, en ook een optie om je like in te trekken. Kies zelf maar wat je het beste lijkt!

Succes!