hoe kan ik een privé bericht sturen naar iemand op facebook?

dus zonder dat anderen het kunnen lezen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
20.2K

Het beste antwoord

Je hoeft niet per se naar diegenes pagina, je kunt ook rechts onderaan op chat klikken en dan op de naam van de persoon die je een berichtje wilt sturen, dat heeft hetzelfde effect.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is wel makkelijker alleen dan ben je wel beperkt tot je eigen vrienden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is waar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En ze staan daar ook niet allemaal... Wertos' antwoord is toch wat duidelijker, zeker als je net begint.

Andere antwoorden (2)

Je ga naar de pagina van diegene die je een bericht wilt sturen, dan staat rechts van diegene zijn/haar naam "bericht". Daar klik je op en dan komt er een soort chat schermpje. Daar kun je privé berichten sturen en als diegene offline is leest die het zodra die weer inlogt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rechter kolom CHAT is de enige manier dat niemand anders het kan lezen.
Is die persoon niet online, kun je daar toch je boodschap schrijven en enteren.

Ik heb laatst ook iets geschreven via de manier als in antwoord 1 en kreeg toen reacties van anderen, die konden dat dus WEL lezen !!!