Hoe kan een YouTube video meer likes hebben dan views?

Kijk voor meer duidelijkheid naar de toegevoegde afbeelding.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar wanneer een video nog nieuw is blijft de viewcount altijd rond de 300 zitten. Youtube update de viewcount, denk ik, een paar keer per dag. Maar waarom de likes en dislikes wel beter bijgehouden worden weet ik niet. Ben ik op zich ook wel nieuwsgierig naar.

Het beste antwoord

Dit is omdat de vieuw counter op "pauze" gaat bij 301 vieuws.
Ik kan je niet goed uitleggen waarom, maar deze video wel:
http://www.youtube.com/watch?v=oIkhgagvrjI
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor uw hulp!!

Andere antwoorden (1)

Ik heb me hier vroeger ook altijd over verbaasd (ik ben namelijk zelf ook YouTuber). Het kan om meerdere redenen.
1. Het aantal views "staat even stil", zoals hierboven ook al is gezegd
2. De video heeft ook écht meer likes. Op de mobiele site van YouTube is het namelijk mogelijk om vaker dan één op het groene duimpje te klikken. Probeer het maar eens uit!