Als je twitter account is afgeschermd en je stuurt iemand die jou niet volgt een mention kan hij/zij je tweet dan toch lezen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Nee, alleen jouw volgers kunnen je tweets lezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, een mention naar iemand die jou niet volgt, terwijl je zelf een gesloten account hebt, komt niet aan bij diegene. Andersom wel, als iemand met een 'open' account jou (jij hebt een gesloten account) een bericht stuurt, krijg je daar wel melding van. Dit geldt overigens niet als je diegene geblokkeerd hebt.

Ik hoop je met dit antwoord voldoende te hebben geïnformeerd.