Wat is het verschil tussen een 'group joinen' en 'followen' op LinkedIn?

Hallo,

Ik loop stage bij een bedrijf en wil een LinkedIn pagina maken. Ik heb een beetje naar andere bedrijven gekeken en soms zie ik dat je een bedrijf als groep kunt joinen en soms dat je een bedrijf kunt followen.

Kan iemand mij het verschil uitleggen en wat het handigst is om aan te maken voor een bedrijf.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij joinen maak je deel uit van de groep. Als er iets gezamenlijks wordt ondernomen doe jij daar ook aan mee.
Bij followen volg je de groep. Je leest wat ze gaan doen, omdat je dat leuk vindt. Maar jij hoort niet (meer) bij die groep. Jij maakt er geen deel van uit.
Amadea