Hoe kan je met een ipad of ipod 4 op internet als er geen wifi is en geen sim-kaart?

Een USB is er dus ook niet. Dus via telefoon kan ook niet.
Wat is een trouwens een ipeel?

Toegevoegd na 3 uur:
Er zal wel wifi zijn, maar dat is beveiligd of privé van iemand, kan moeilijk gaan aanbellen en zijn wachtwoord vragen.

Toegevoegd na 3 uur:
Ondertussen nog wat opgezocht, kan ik via die ipeel dan niet op internet? Maar waar verkopen ze dat, in de apple store vind je er niks van terug.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Simpel gezegd, niet. Er is gewoon geen internet, dus kan ie ook geen verbinding maken. Denk aan als je met je telefoon op een berg in "the middle of nowhere" staat waar er geen bereik is. Dan kan je ook geen bereik krijgen. Of een suikerpot die leeg is, kan je geen suiker uithalen ;)

Een iPeel is een soort add-on, waardoor je van je ipod een iphone kunt maken, of van je ipad een ipad 3g. Je plaatst de ipod in de ipeel en dan kan je in de ipeel een simkaart doen en verbindig krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat kan niet en anders moet je naar een specialist om te gelbreaken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet ! Nee dat gaat er bij niet in :) hoe dan door je telefoon als zgn de HOTSPOT te gebruiken . Heb je een iPhone ga naar instellingen zet persoonlijke hot spot aan maak een wacht woord en kijk of je hem ziet in(op ) je iPad . Evt raadpleeg je provider , voor toestemming . Heb je geen iPhone ? Bij een moderne smart Phone moet dat heus wel lukken. succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het heet tethering Of zo iets :)
Je zou een hotspot van je telefoon kunnen maken als je mobiel internet hebt. Dan kun je op je iPad op internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er kan geen simkaart in je ipad of iPod alleen in je iphone.
je hebt dan gewoon geen internet je moet dan naar een locatie waar wi-fi is