Hoe kan ik een foto van iemand anders op Instagram opslaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat maakt het nou uit wie of wat er op de foto staat ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is dst nou voor reactie?

Het beste antwoord

Via de Instagram applicatie is dit niet mogelijk. Je kan wel een screenshot maken van het beeld op dat moment met de desbetreffende foto.

- iPhone / iPod = Druk tegelijkertijd op de Sleep en Home button.
- Android (boven versie 4.0) = Ga naar de PlayStore en zoek op 'Screenshot'. Als je een Samsung hebt (Android) kan je eenvoudig Screenshots maken door de Home and Back button in te drukken (middelste en rechtse knop).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Via de applicatie zelf is het niet mogelijk.

Via een site, zie bron, wel. Log in, ga naar de desbetreffende foto, en sla de afbeelding op!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via de app kan dit maar op een manier: een screenshot maken. Hiermee maak je als het ware een 'foto' van je scherm. Om dit te doen druk je tegelijkertijd de aan/uit knop in en de home-button. Gewoon kort.

Via de site kan het wel, klik op volledige afbeelding bekijken. Vervolgens kan je met je rechtermuisknop opslaan.

Succes!