Hoe krijg ik een tinychat Html voor op mijn website?

Ik ben bezig met een site waar ik dan met een grote groep kan cammen via Tinychat ik zoek dus een html beeld van Tinychat of een andere chat community met cam waar ik hem op mijn website kan zetten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Helpt dit: http://tinychat.com/embedmaker.html?room=trees ?
Als dit het niet is, moet je zoeken naar "tinychat embed". Dat embed staat dus voor een html-code die je in je site kan stoppen om bezoekers van jouw site via Tinychat mee kunnen cammen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lukt wel! dat zeker er zit alleen een wachtwoord op de chat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Superfijn, gefeliciteerd!
Dat komt waarschijnlijk omdat je de chat in de instellingen van Tinychat hebt beveiligd. Dan moet je dat weghalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor het makkelijke antwoord!