Hoe kan ik mij uitloggen met facebook? (zie uitleg)

Normaal gesproken kun je rechtsboven met het bloemetje/sterretje kiezen voor "afmelden"

echter als ik daar nu op klik kom ik weer op mijn prikbord. Hoe kan ik mij wel uitloggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
15.7K

Antwoorden (2)

Hier werkt dat nog gewoon hoor, het bloemetje helemaal rechts aanklikken en dan op afmelden klikken. Geen idee waarom dat bij jou nu niet werkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Was al bang dat het weer alleen bij mij zou zijn ;) Bedankt voor je bericht, Pelle.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het blijft wel vreemd natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De cookies moesten verwijderd worden!
Bedankt voor je berichtje nogmaals ;)
Lukt afmelden niet dan helpt de facebook cookies verwijderen altijd. Dit werkt trouwens ook meestal bij andere websites waarbij uitloggen niet lukt.

De status van ingelogd zijn bij een website wordt namelijk bijgehouden in cookies die op je eigen computer worden weggeschreven. Dit omdat websites slecht kunnen onthouden. Er staan trouwens geen wachtwoorden, loginnaam of persoonlijke gegevens in een cookie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je! Hoe doe je dat? Ik gebruik google chrome.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat maar! al gelukt!