Hoe kan ik iemand blokkeren en verwijderen in skype?

Ik heb een email in mijn contacten staan die ik niet heb toegevoegd, en elke keer als ik mij aanmeld, krijg ik constant berichten van "hey babe, hey cutie" en er staat geen knop voor blokkeren als ik rechtermuisknop klik. Als ik hem uit mijn contacten verwijder, komt hij elke keer weer terug te staan... Kan iemand mij aub helpen? ik word er helemaal gek van...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Bij contacten rechts klikken op de persoon en dan niet gelijk klikken op VERWIJDEREN maar eerst op BLOKKEER "naam persoon". En daarna nog eens proberen te verwijderen... Ik hoop dat dit werkt!