Is er ook een Engelse variant van uitzending gemist? Zo ja, hoe heet die?

Ik wil graag in het Engels tv kijken maar wel via een soort van uitzending gemist maar dan in het Engels, is daar ook een site voor? Het mag een uitzending gemist zijn uit de Verenigde Staten maar ook van Groot Brittannië, Schotland of Ierland!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

in de uk heb je net zoiets, via bbc.co.uk.

Alleen heb je hier niets aan, je ip adres wordt gecontroleerd, is allen bereikbaar vanuit de uk. Tenzij je via een proxyserver in de uk kan inloggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja er is een Engelse variant van uitzending gemist en net zoals in Nederland heeft elke zender(groep) zijn eigen variant. De bekendste zijn de BBC iPlayer, 4oD van Channel 4, ITV Play van ITV en Sky Go van Sky.

Helaas zijn deze, met uitzondering van een internationale versie van BBC iPLayer, niet beschikbaar in Nederland. De reden hiervoor zijn de TV-licenties van de zenders, deze beperken wat de zenders online kunnen/willen/mogen laten zien op het internet.

Zoals ik al zei: er is wel een internationale versie van de BBC iPlayer beschikbaar met een beperkter aanbod. Je kunt deze bekijken via je digitale TV abonnement, of met de iPhone/iPad app: https://itunes.apple.com/nl/app/bbc-iplayer-global/id449130604?mt=8