Hoe log je in met je Microsoft account in Skype voor Mac?

Ik wil graag mijn Microsoft-account gaan gebruiken in Skype omdat Microsoft binnenkort de stekker uit Windows Live Messenger trekt. Alleen het probleem is, als ik ze met elkaar in verbinding zet krijg ik: U kunt zich helaas niet met dit Microsoft-account aanmelden bij Skype omdat u niet voldoet aan de leeftijdsgrens die voor uw land geldt. (Ik ben 18 jaar en dit staat op beide account goed ingesteld). Hoe krijg ik het voor elkaar door de accounts wel gelinkt te krijgen. Skype staat bij mij op de Mac.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik had dat probleem ook op mijn notebook (MEDION) maar ik had mijn leeftijd op mijn Microsoft-account aangepast en toen kon ik gewoon op Skype inloggen. Dus misschien moet je je leeftijd nog hoger maken?