Hoe verander ik mijn profielfoto op facebook in de iPhone app?

Ik weet dat deze vraag vaker is gesteld maar het lukt me niet. Het liefst zonder de foto eerst los te moeten uploaden. Ik heb de nieuwste versie van de app.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

Via de App kunt u alleen uw profiel veranderen als u de foto al in uw foto map in Facebook zelf heeft staan. Het handigst is als u uw foto (die u wilt instellen voor Facebook) eerst naar u zelf stuurt via de Mail vanaf uw iPhone. Dan kunt u op de computer naar uw mail gaan en via de internetbrowser de foto instellen.

Ik hoop u genoeg heeft met deze informatie, anders hoor ik het graag!