Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat bedoelt youtube met ..... (Een naam) heeft je alt contactpersoon toegevoegd.

Wat bedoelt youtube daarmee? Elke 2 a 3 dagen krijg ik wel een bericht op youtube dat ene ... Waar ik nog nooit van gehoord heb mij als contactpersoon op youtube heeft toegevoegd. Ik heb geen filmpjes op youtube alleen kijk en like en comment ik wel veel op youtube en heb ik 2 openbare afspeellijsten.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
973

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat persoon wil dan zien wanneer je een nieuwe video er op zet, hij ziet dan wat je doet opyoutube
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaspro101
11 jaar geleden
dit is abonneren
Dat betekent dat hij je als "vriend" toevoegt. Zoals je vraagt om vrienden te worden op Facebook, kun je ook vrienden worden op YouTube. Contactpersoon is gewoon een ander woord voor vriend. Als je hen toevoegt, dan ben je met hen bevriend en kun je zien wanneer hij/zij een activiteit uitvoert, en zij kunnen het ook van jou zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding