Wat bedoelt youtube met ..... (Een naam) heeft je alt contactpersoon toegevoegd.

Wat bedoelt youtube daarmee? Elke 2 a 3 dagen krijg ik wel een bericht op youtube dat ene ... Waar ik nog nooit van gehoord heb mij als contactpersoon op youtube heeft toegevoegd. Ik heb geen filmpjes op youtube alleen kijk en like en comment ik wel veel op youtube en heb ik 2 openbare afspeellijsten.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat persoon wil dan zien wanneer je een nieuwe video er op zet, hij ziet dan wat je doet opyoutube
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaspro101
11 jaar geleden
dit is abonneren
Dat betekent dat hij je als "vriend" toevoegt. Zoals je vraagt om vrienden te worden op Facebook, kun je ook vrienden worden op YouTube. Contactpersoon is gewoon een ander woord voor vriend. Als je hen toevoegt, dan ben je met hen bevriend en kun je zien wanneer hij/zij een activiteit uitvoert, en zij kunnen het ook van jou zien.