ik heb mijn facebookprofiel gedeactiveerd via mijn pc maar mijn vraag is als mijn app op mijn telefoon nog aan staat, blijft hij dan nog aangemeld?

word het verwijderd zodra je erop gaat of blijft het aangemeld?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Deactivatie is anders dan verwijdering.

Als je iets deactivieert op social media, bestaat de kans dat deze weer geactiveerd word via de herstarting van je account (Dus gewoonweg als je weer inlogt).

Na 30 dagen is je account dan compleet verwijderd.
En is inloggen niet meer mogelijk, je bent dan permanent verwijderd.

Maar, als jij met deactivatie-verwijdering bedoeld, dus DIRECTE verwijdering, dan kan het nog zijn dat je cache gehuigen van je telefoon nog je account heeft opgeslagen bij de laatste pagina. Dit is puur gezichtsbedrog.

Herstart je telefoon, en gebruik de app nog eens. Je zal zien dat je uitgelogd bent (je account is verwijderd)

Succes!