kan het dat ik een verkeerde toets heb aangeraakt, zodat mijn laptop steeds uitgaat?

mijn laptop 2 jaar DELL gaat steeds in de slaapstand, soms blijft ie uren aan. Ik heb het gevoel dat het door het toetsenbord komt. Kan ik een verkeerde toets hebben aangeraakt??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
hoe is het met je accu ? vaak is de oorzaak dat dit gebeurd toch de accu
ook al heb je de accu lader eraan de stroom gaat via de accu
naar de rest
als je accu op de een of andere manier door het systeem als leeg of bijna wordt gezien dan gaat ie meteen in bespaarstand
misschien kan je de accu caliberen ? in het bios ? of in elk geval eens kijken of hij aan vervanging toe is

Antwoorden (2)

Probeer eens of overgaat als je de laptop opnieuw opstart.

Ik heb een Experiabox en daar trek ik een enkele keer de stekker uit als ik problemen met de laptop heb. Dan wordt de hele boel ge reset. Dat wil ook weleens helpen. Je moet dan wel een kwartiertje de stekker eruit laten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet niet wat een experiabox is, verder zit ik nu op mijn oude trage computer ik durf niet meer op de laptop.
ik heb vaak gerest systeemherstel,hij loopt niet warm denk ik, wanneer ik niets doe blijft hij aan enz. Gister heb ik uren fotos opgeladen en vanmorgen was het weer hommellus. Dit is al een paar weken zo, heb alles geprobeerd. Ga iemand inhuren denk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
experiabox is een modem voor internetverbinding
Het kan misschien, want sommige toetsen vaak de F1 t/m F12 kun je daarvoor instellen.
Maar het kan ook liggen aan je energiestand.
Ga is naar Configuratie scherm --> Systeem en Beveiliging
--> EnergieBeheer --> Het gedrag van sluiten deksel bepalen --> En kijk of daar iets niet goed is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik weer lef heb ga ik doen wat je zegt. Maar ik heb daar al een gekeken en zag niets bijzonders. Heb trouwens niets gezien over gedrag sluiten deksel. Wel fijn dat er wordt gereageerd, computer nog niet lang, ben bijna 70. En word er doodzenuwachtig van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
marc34 jij had hetzelfde probleem, hoe is dat afgelopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik had een armband met magneetjes als sluiting, dat was de oorzaak