Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een goed idee heb voor een website, waar vindt ik dan iemand of een bedrijf dat meehelpt met ontwikkelen en partner wordt ?????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
592

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zou kunnen proberen om op sitedeals.nl een partner te kunnen vinden. Daar heb je een soort marktplaats waar je programmeer- en designwerk kunt laten uitbesteden. Daarnaast zie je zo nu en dan ook een bericht voorbij komen waarbij mensen partners zoeken.

Maar let wel, ook op sitedeals zitten oplichters.
Het beste zou inderdaad zijn om iemand in familie of vriendenkring te vinden met programmeerkennis.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik ben zelf overigens programmeur, je kan me een prive bericht sturen op sitedeals via onderstaande link. Dan kan ik kijken of ik iets voor je kan betekenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het blijft altijd een kwestie van vertrouwen en van gevoel dat iemand anders er niet met het idee vandoor gaat. Weet je zeker dat het idee wat je hebt al niet bestaat en een gat in de markt is? Probeer wat rond te vragen in je eigen netwerk van vrienden en familie of er iemand is met een gezonde ondernemingsdrift en of iemand met verstand van programmeren. Dat zou je al een stuk op weg helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding