Facebook: account verifieren met telefoonnummer + rijbewijs: lukt allebei niet, nu geen toegang meer. Wie kan mij helpen?

Ik was pas op Facebook en ineens werd er gevraagd om mijn wachtwoord. Toen ik het wachtwoord ingevoerd had, werd er gevraagd om mijn telefoonnummer. Nadat ik dat gegeven had zou ik een sms krijgen. Na verschillende keren dit geprobeerd te hebben kreeg ik géén sms.
Daarom wilde ik mijn account verifieren met mijn rijbewijs, ook dit lukte niet. Want toen ik op 'verzenden' klikte, werd het formulier níet verzonden.
Kortom: ik kan niet meer op mijn account komen.
Omdat ik niet meer in kan loggen, kan ik Facebook ook nergens bereiken, ook niet via een mailadres.
Kan iemand mij misschien hierbij helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je bent gefopt, en dat is een understatement.............. Het inloggen op facebook is mischien nu het minste van je probleem. Doe in ieder geval zsm aangifte en doe een melding bij Facebook of eventueel hier; http://www.klacht.nl/2012/03/misbruik-facebook/ Bovenstaande site heeft mij in ieder geval wel met een andere klacht geholpen dus heb ik er wel voldoende vertrouwen in. Geef nooit maar dan ook nooit je gegevens af, de gegevens die facebook en wie dan ook nodig heeft heb je reeds bij registreren al gegeven. Succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100