Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je rechten voor het genereren van inkomsten op bepaalde video's op youtube?

Sommige video's waaronder zelf gemaakte gameplay van sommige spellen zoals need for speed most wanted 2012 werden afgewezen voor het genereren van inkomsten.
Ik zou een licensie moeten laten zien stond er.
Kan iemand uitleggen wat nu precies de bedoeling is en hoe ik hier aan kom?

En ook heel vreemd is dat Spellen als Call of Duty Black ops II wel werd geaccepteerd om inkomsten mee te genereren....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
735

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Sorry ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik wil je wel zeggen dat als je video bijna 1500 keer is bekeken, youtube jou een email stuurt om te vragen of je inkomsten wil genereren. Maar als je slechts 50 views hebt ofzo dan is het ongeveer 2€ per maand, en dat is niet heel veel. Maar ik snap je vraag wel, maar nogmaals sorry dat ik met een heel ander antwoord kom
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben al youtube partnet. Tegenwoordig kun je dat zelf regelen zonder dat youtube jou eerst een mail stuurt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding