Hoe kan ik een Facebook vriend verwijderen als hij zijn Facebook heeft afgeschermd?

Mijn broer zit mij de hele tijd te checken op Facebook voor vriendjes en feestjes. Ik vind het echt heel irritant, omdat ik het gevoel voor privacy kwijt ben. Alles wat hij ziet, verteld hij door tegen mijn ouders.
Het is niet fout wat ik doe, maar het zijn feest foto's die je je ouders liever niet laat zien.

Nou, heb ik al een half jaar mijn posten en foto's afgeschermd voor mijn familie.

Nu heeft mijn broer zijn Facebook afgeschermd voor iedereen, maar zelf kan hij er nog wel op. Daardoor kan ik hem niet meer vinden bij mijn vrienden en kan ik hem dus ook niet meer afschermen. Hij kan nu mijn posten en foto's daarom ook gewoon zien..

Weet iemand hoe ik hem toch op kan zoeken en uit mijn Facebook kan verwijderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Staat er geen knop meer dan? Je zou kunnen proberen je broer te blokkeren. Klik op het pijltje rechts en ga naar privacyinstellingen. (blokkeringen beheren)
Via die manier kun je mensen blokkeren op naam of e-mailadres. Als ik het goed lees verbreekt dit ook automatisch jullie vriendschap op Facebook.

Ben benieuwd of dit gewerkt heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan al je posts en foto's aanpassen en aangeven wie ze wel mag zien of wie juist niet. Je kan hier je broer vermelden die het als enige niet mag zien.

Daarnaast zou je het profiel van je broer gewoon moeten kunnen zien zolang jullie vrienden zijn. Ookal heeft hij alles afgeschermd. Als er rechtsbovenin (onder de omslagfoto) staat vrienden met een vinkje erachter dan zijn jullie nog vrienden. Wanneer dit er niet staat zijn jullie uberhaupt geen vrienden meer en als jij dan je profiel goed afschermt kan hij niks meer zien.