profielfoto's op Facebook. Bij het album profielfoto's staat je kunt het publiek per foto instellen voor dit album. Toch niet bij profielfoto's?

bij het album profielfoto's staat dat je het publiek per foto kan instellen voor dit album. Dat begrijp ik niet. Je profielfoto's toch alleen maar openbaar neerzetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Nee, je kunt als je op de foto op "bewerken" klikt instellen wie hem mag zien. Openbaar, vrienden, alleen ik of aangepast.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar die optie zie ik dus niet ertussen staan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik op het potloodje klik kan het niet, maar als ik dubbelklik op de foto en kies voor bewerken, kan het wel zie ik niet, is dat logisch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap je vraag niet helemaal... Als je op het potloodje klikt komt er toch te staan "openbaar"? En als je daar dan op klikt kun je kiezen wie hem mag zien? Dit kun je zo per foto anders instellen.