Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je je video's bovenaan de zoekresultaten op youtube?

Alsb ik naar mijn video zoek staat die van mij nog niet eens op de tiende pagina. Terwijl ik andere videos met zelfs minder views en ouder zijn al op pagina 2 zie staan. Ook als ik de exacte titel van mijn video in youtube invoer zie ik mijn video wel op de eerste pagina maar wel ergens onderaan.
Heel vreemd want mijn titel is dus totaal niet hetzelfde als de videos boven mij.
Ik vul bij de videos zo veel mogelijk labels in als ik maar kan dus daar ligt het niet aan.

Wie kan mij hiermee helpen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
967

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

je kan bij de videobewerker van youtube searchtags toevoegen dus al je goeie zoekwoorden neerzet zal je makkelijker gevonden worden.

Toegevoegd na 6 minuten:
ow ik zie dat je dat al doet tja dan valt daar waarschijnlijk geen winst te halen
het hangt nu echt van de users af hoe relevanter je onderwerp en hoe meer views je hebt zal je vanzelf stijgen ook duurt het echt wel een tijdje voordat je eventueel bovenaan komt te staan.

Toegevoegd na 1 uur:
als je views boven het aantal van 301 uitkomen zal je waarschijnlijk meer en beter gevonden worden
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Ik heb de ervaring dat je filmpje hoog komt als je het raw-bestand voor het uploaden de goede naam geeft.
Dus niet bijv. 3456.mp4 maar puppy.mp4 (als het over babyhondjes zou gaan)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding