Kan ik instellen dat een nieuw persoon op Facebook al mijn oude geposte berichten niet kan zien? Dus dat hij bijv. alleen nieuwe berichten ziet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De enige manier die ik daarvoor ken, en volgens mij ook de enige manier die daarvoor bestaat, is vrij omslachtig, zorgt ervoor dat deze vriend alleen maar berichten kan lezen die je post als 'Openbaar', en betekent dat als je in het verleden berichten hebt gepost als 'Openbaar' waarvan je niet wil dat deze persoon ze leest je al je berichten uit het verleden met 1 knop op 'Alleen vrienden' moet zetten. Hoe doe je het: De desbetreffende persoon voeg je toe aan de lijst 'Beperkt'. Vervolgens is het de vraag of je in het verleden berichten als 'Openbaar' hebt gepost waarvan je niet wilt dat de persoon ze ziet. Is dat zo, dan klik je op het pijltje rechtsboven (naast startpagina), privacyinstellingen, en daar kan je 'Het publiek beperken voor eerdere berichten'. Dit houdt in dat alle berichten die je in het verleden hebt gepost als 'Openbaar' of 'Vrienden van vrienden' nu de deelstatus 'Vrienden' krijgt. Omdat de desbetreffende persoon alleen Openbare berichten kan zien, kan hij nu oudere berichten niet lezen omdat deze nu allemaal alleen voor 'Vrienden' of specifieke personen worden getoond. Let wel, je zult berichten waarvan je wilt dat deze persoon ze kan zien nu wel als openbaar moeten posten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100