Hoe zorg ik er bij Facebook voor dat ik in de linkerbalk met personen álleen online personen zie?

Mijn vriendenlijst groeit enorm en ik ben vaak op tijden online, wanneer er zeer weinig mensen online zijn. Voor het gebruikersgemak zou het erg wenselijk zijn dat de linkerbalk (de vierkante) meteen zou laten zien wie er online is, maar meestal zijn de meeste mensen hierin offline.

Is er een mogelijkheid om te zorgen dat mensen die op dat moment daadwerkelijk online zijn eerder worden weergeven dan mensen die er niet zijn? Lijkt me wel zo logisch toch voor gebruiksgemak?
Ik heb al bij de chatinstellingen gekeken en hier kon ik alleen privacy instellen. (Met wie ik wil chatten enzo)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

In de balk RECHTS (niet links), staan alle mensen die

- de chatfunctie hebben uitgeschakeld, je ziet geen groen knopje naast hun naam staan.
- de mensen die mobiel online zijn
- en de mensen die wél online zijn

Kortom, alle mensen die online zijn, zijn (bijna allemaal fysiek) écht online. Het is dus niet zo dat ze NIET online zijn, maar in principe zijn ze dus heel vaak wel online, ook soms omdat ze zich automatisch aanmelden (ze hebben hun wachtwoord opgeslagen en kunnen zonder dat te hoeven in te voeren gelijk inloggen) en dan online "lijken" te zijn.

Verder kan je zorgen dat je de chatfunctie inschakeld voor bepaalde mensen.
Of juist voor bepaalde vrienden uitschakelen.
Of je zet de chatfunctie helemáál uit.

Meer opties zijn er niet.