Ik wil op mijn website een radiokanaal livestreamen (bv sky radio, 538 etc.). Hoe moet ik dit aanpakken?

s.v.p. goede uitleg of een link naar een tutorial. Ik heb diverse sites gevonden waarop wordt uitgelegd hoe je een eigen muziekstation kunt beginnen op internet, maar daar ben ik dus niet naar op zoek!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik kan je helaas geen directe link geven maar op leejoo.nl kun je het script vinden van bijna alle radio stations. Klik links op javascript en dan op muziek.
Vaak geven radio stations deze ook vrij op hun website.. Nu weet ik niet waar je de website mij maakt maar meestal is her kopiëren en in de juiste stuk plakken