Is het mogelijk dat alle mails van het ene hotmail account automatisch geïmporteerd worden in het andere hotmail account?

Ik wil een nieuw e-mail adres, maar op allerlei websites en accounts ben ik geregistreerd met m'n oude e-mail. Is er een mogelijkheid om gelijk alle mails van het ene adres te importeren in het andere? Dus ook als ik nieuwe mail krijg, dat het automatisch bij m'n nieuwe e-mail adres komt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dit is mogelijk.

Zie uitleg:
Om twee of meer Live ID’s aan elkaar te koppelen, surft u naar http://account.live.com en meldt u zich aan met een bestaand Live ID. Klik vervolgens op de optie Windows Live ID’s koppelen. Bij het veld Wachtwoord vult u eerst het wachtwoord in van uw huidige Live ID. Dit is een extra check om te controleren of u bent wie u zegt dat u bent (zodat niet iemand anders stiekem een account kan koppelen terwijl u koffie aan het halen bent). Bij het veld Windows Live ID vult u het e-mailadres in van het Live ID dat u wilt koppelen en bij Wachtwoord het wachtwoord dat bij dat ID hoort. Klik op Koppelen en de ID’s zijn aan elkaar gekoppeld.

Daarnaast lees ik dat u een volledig nieuw email adres wil hebben een goede is bijvoorbeeld het nieuwe van Apple: bijvoorbeeld: info@me.com Hier is het in ieder geval mogelijk om een account aan te maken en alles van hotmail hieraan te koppelen.
Bronnen: