Ik kan telkens als ik uitlog niet meer op mijn youtube acount weet iemand hoe dat kan?

Telkens als ik uitlog (Dat meestal perongeluk gaat) dan wil ik weer inloggen maar dan zegt die dat mijn ww verkeert is dus heb ik deze keer het op een briefje geschreven maar weer is die fout dus telkens word mijn ww gewijzigd.Ik weet ook niet hoe ik een mail naar google of gmail of youtube kan sturen mischien dat dat help mar heeft iemand hier een verklaring of opplossing voor?

Weet jij het antwoord?

/2500

Heb je nog andere e-mail adressen die je aan google hebt gekoppeld? Ik heb twee mailadressen, welke ik allebei aan google heb gekoppeld. Als ik bijvoorbeeld met een mailadres op Gmail inlog, en met de andere op youtube, gaat dat. Maar als ik dan bijvoorbeeld bij YouTube uitlog, neemt google het e-mail adres dat ik bij gmail heb staan en koppet dat automatisch aan youtube, zodat dat mailadres wordt ingelogd. In principe is dit te vermijden door niet allebei de mailadressen tegelijkertijd te gebruiken. Ik weet echter niet of dit in jou geval ook het geval is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100