Wat is Volkabulaire.nl?

Wat voor site is dit? Een soort Urban Dictionary?

Toegevoegd na 37 seconden:
http://volkabulaire.nl

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

volkabulaire kan gezien worden als de urbane en subjectieve versie van wikipedia. hier mag je je eigen ervaringen over van alles en nog wat plaatsen, maar ook feitelijke informatie geven, geheel op je eigen manier; dat laten we volledig aan jou over!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is het inderdaad een soort Urban Dictionary maar dan de Nederlandse versie.