Kan je op Facebook een foto voor; only me, later voor vrienden beschikbaar maken zonder notificatie?

Dus dat dat niet in newsfeed verschijnt maar dat de foto wel toegankelijk is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, dat is mogelijk. Je kan je foto toevoegen en vervolgens ga je naar je profiel en klik je op Bewerken/verwijderen bij de betreffende foto en klikt op Verbergen op tijdlijn.

Uiteraard kan je ook een weekje wachten met het openbaar maken, maar dan komt het wel op je eigen tijdlijn maar niet meer bovenaan de startpagina van Facebook.