Mijn samsung maakt geen verbinding met Wifi. Alles is wel ingesteld. Op mijn router branden wel de lampjes voor internet en wifi. Wat doe ik hier aan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.9K
capthavoc
11 jaar geleden
kan je wel je netwerk vinden ?
en vraagt ie om een ww enzo ? misschien heb je geen protocol ingesteld of wep
ipv wpa2 ??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Samsung laptop of telefoon? En heb je die net gekocht?

Het beste antwoord

Start je gsm eens opnieuw op, of reset je router eens. (stekker er voor een tijdje uithalen en er dan weer instoppen)
Werkt dit niet, dan moet je bij wifi-instellingen het netwerk laten vergeten, en dan handmatig verbinding laten maken (dus dan moet je zelf de naam en wachtwoord van het netwerk invoeren i.p.v. alleen het wachtwoord wanneer je op het netwerk aan klikt)
En als dit niet werkt, moet je misschien eens langs de winkel waar je het toestel gekocht hebt voor verdere informatie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

meer informatie geven zodat we beter kunnen begrijpen waar het allemaal over gaat. Als in je type mobiel etc..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een Samsung Galaxy Ace telefoon. Wifi doet het wel bij anderen in huis.