Hoe open ik mijn archief van facebook?

Alle berichten die ik verwijder op facebook, komen in mijn archief terecht. Hoe kom ik hier, zodat ik ze definitief kan verwijderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.6K

Antwoorden (1)

Misschien heb je hier iets aan ?

Wat is het verschil tussen het archiveren van een gesprek en het verwijderen van een gesprek uit Berichten?
Als je een gesprek archiveert, is het niet meer zichtbaar in je berichtenscherm. Als je een gesprek uit Berichten wist, verwijder je het hele gesprek en de bijbehorende geschiedenis voorgoed.

Om een gesprek te archiveren, ga je naar je berichtenpagina en klik je op 'x' naast het bericht. De geschiedenis van het gesprek blijft bewaard en kun je op een later moment terugvinden. Als dezelfde persoon je op een later moment een nieuw bericht stuurt, verschijnt het gearchiveerde gesprek opnieuw en wordt het nieuwe bericht eraan toegevoegd.

Om een gesprek permanent te verwijderen uit je berichten, open je het gesprek en selecteer je Berichten verwijderen... in het vervolgkeuzemenu Acties.

Als je op Alles verwijderen klikt onder aan de pagina, wordt de gehele gespreksgeschiedenis permanent verwijderd uit je berichten. Je kunt ook de vakjes inschakelen naast de afzonderlijke berichten en op Selectie verwijderen klikken om delen van het gesprek permanent te verwijderen.

Opmerking: wanneer je een bericht uit je postvak IN verwijdert, wordt het bericht niet uit het postvak IN van je vriend verwijderd.