Ben ik YouTube Partner? Zie omschrijving

Ik kreeg een mailtje van YouTube met daarin: Beste NaomiReviews,

hartelijk dank voor je interesse in het YouTube-partnerprogramma. We hebben onlangs verbeteringen aangebracht om meer makers van bronnen te voorzien waarmee ze hun vaardigheden kunnen uitbreiden, een groter publiek kunnen bereiken en inkomsten kunnen genereren met hun video's.

Als onderdeel van deze wijzigingen hoef je niet langer een verzoek in te dienen om een partner te worden. In plaats daarvan kun je het proces om een YouTube-partner te worden, starten door je aan te melden voor inkomsten genereren in je Accountinstellingen. Meld vervolgens je in aanmerking komende video's aan voor inkomsten genereren door naar Videobeheer te gaan. Je moet minstens één video hebben waarmee je inkomsten genereert om een YouTube-partner te worden.

Ten slotte kun je de Hub voor makers en partners bezoeken voor meer informatie over het laatste partnernieuws en andere bronnen.

Veel plezier en succes,

Het partnerteam van YouTube

Ben ik nu partner? Want ik kan niet meer Apply doen, want als ik op become a partner druk linkt hij naar mijn account, ik heb mijn adsense account al gekoppeld

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik citeer 'Beste NaomiReviews'.
Dit is gewoon sluikreclame...

Antwoorden (3)

Als jij nu 1 video hebt die inkomsten genereert ben je YouTube partner, zolang dat nog niet het geval is, is dit een uitnodiging.
12 jaar geleden
Er staat

(...) je het proces om een YouTube-partner te worden, door je aan te melden voor inkomsten genereren in je Accountinstellingen. Meld vervolgens je in aanmerking komende video's aan voor inkomsten genereren door naar Videobeheer te gaan. Je moet minstens één video hebben waarmee je inkomsten genereert om een YouTube-partner te worden(...)

Oftewel:
Je hoeft geen verzoek meer in te dienen, het gaan nu gewoon via je account.

Meld je aan voor INKOMSTEN GENEREREN in je accountinstellingen.
Je in video's waar je geld mee (zou kunnen gaan) verdien(d)en, moet je melden bij videobeheer.
Dat moet er minimaal één zijn.

Je bent nog geen partner, want je hebt nog géén video aangemeld op deze wijze. Zodra je je aanmeld voor inkomsten genereren in je account instellingen, ben je partner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je bent partner bij het aanklikken van een video van jou worden advertenties getoond.