Zijn er (internet)programma's waarmee je foto's achter elkaar kunt zetten?

Ik wil graag een filmpje maken maar hoef dit niet te filmen maar wil dit met foto's achter elkaar zetten. Is er een (internet)programma waarmee je dit kunt? (Filmpjes maken op een internetprogramma no download is ook goed)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Windows movie maker, als je betere kwaliteit wil, kun je de trial versia van video pad editor downloaden, maar dan kun je er maar 15 dagen gebruik van maken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met magix music maker kan dat zeker. Ik neem ook aan dat het met movie maker ook kan, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.

Verder dacht ik ook nog aan nero.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met Windows Live Movie Maker kan het ook ja. Deze moet wel eerst gedownload worden want is niet meer direct inbegrepen bij Windows.
Met Windows movie maker kan dat prima!
Je kan er zelfs een muziekje bij doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaat dit ook met Windows media player?