Hoe kan het dat je soms ziet dat je bv 3 gemeenschappelijke vrienden hebt met iemand, maar dan toch maar 2 daarvan ziet op de pagina van die persoon?

Facebook

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
21.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebeurt dat vaak? Ik heb het nog nooit gehad, moet ik eerlijk zeggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie het af en toe wel eens. Ik zal eens een screenshot bijvoegen.

Het beste antwoord

Ik denk dat dit komt doordat de 'nummer 3' zijn/haar vrienden heeft afgeschermd. Je kan dus wel zien dat twee mensen bevriend zijn, maar niet wie dat zijn..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als uzelf ziet dat er op een bepaalde pagina 3 gemeenschappelijke vrienden zijn en u gaat naar een van die 3 zijn pagina dan kan u er alleen maar die 2 andere zien want die persoon zelf is de 3e !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat om gemeenschappelijke vrienden, dus dat betekent dat je beiden die 3 vrienden hebt. Jijzelf hoort daar dan natuurlijk niet bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dat was de vraag ook niet...