Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn tweets staan op heel veel openbare sites van derden, kan ik dit laten verwijderen?

als ik mijn naam intype op google komen er erg veel zoekresultaten van sites waar mijn tweets op staan. Ik heb een openbaar twitterprofiel dus het is logisch dat mensen mijn tweets kunnen lezen, maar ik heb liever niet dat mijn tweets ook nog op andere sites staan. Kan ik dit uit de zoekresultaten laten verwijderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
677

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Voor zover ik weet kan dat niet. Dat is dan ook iets om rekening mee te houden wanneer je een twitternaam bedenkt, of berichten verstuurt. Dingen hebben op internet, zo lijkt het, een eeuwig leven.
Dit kan je opbreken wanneer je bijvoorbeeld gaat solliciteren en je eventuele toekomstige werkgever onderzoek naar je besluit te (laten) doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee dit kan niet deze sites hebben het gewoon van je twitter gekopieerd dat is het gevaar van een twitter account dat iedereen kan zien wat je doet. Tenzij je er een slotje op hebt gezet dan kunnen alleen mensen je tweets zien die je volgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding