Is er een mogelijk om al mijn volgers op twitter in een keer een Privé Bericht te sturen?

Want nu moet ik alles een voor een doen, en als je bijna 500 volgers hebt is dat erg onhandig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee dat gaat niet. Dat was ook de bedoeling van een DM. En een privebericht aan alle volgers is niet zo prive meer. Maar waarom wil je 500 volgers DM-en?