Hoe kan het dat ik op mijn e-mailadres, facebookberichten ontvang van het account van een ander?

Een familielid heeft later dan ik een facebookaccount aangemaakt. Reacties en vriendschapsverzoeken van en voor haar, komen binnen via mijn e-mailadres en dus ook mijn smartphone.
Zelfs toen ik een foto gemaakt met mijn smartphone wilde uploaden, kwam het op haar facebookpagina terecht. Ik heb er naar gevraagd aan haar hoe dit kan, maar zij wist het niet zei ze (ik geloof haar niet). Wanneer je een facebookacount aanmaakt, kun je toch niet zomaar het e-mailadres van een ander gebruiken, je moet toch bevestigen? Het kan dat ze dit achter onze computer heeft gedaan, maar hoe kom ik erachter? En hoe zorg ik dat ik de voor haar bedoelde berichten niet meer zie? Ik bedoel ik zou ze kunnen zien wanneer ik daar bewust voor kies (ik ben ook bevriend met haar via facebook)

Dit familielid logt in normaal gesproken met haar hotmailadres.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ze moet toegang gehad hebben op een of andere manier, de enige manier om erachter te komen is om in je email te zoeken op de keyword ""facebook" en naar de laatst mogelijke datum te gaan, de kans is groot dat deze email verwijderd is. Wat ik zou doen is wachtwoord recoveren via jou email, inloggen op haar facebook en er voor zorgen dat de primaire email adres veranderd word naar de eigenaar van het account en je eigen email verwijderen. De facebook account staat tenslotte op jou email, dus jij hebt de macht over de account.

Toegevoegd na 1 minuut:
de redenen dat ze kan inloggen met haar hotmail is omdat ze de account waarschijnlijk daarmee gemaakt heeft. je kunt meerdere emails toevoegen voor het ontvangen van notificaties.