Wat gebeurt er met je foto's van hyves/facebook als je ze verwijderd ?

Heb wel is gehoord dat het toch ergens op internet blijft staan, hoe zit dat

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/internet/sociale-media/hyves-foto-verwijderd-internet-weg.309683

Het beste antwoord

Foto's kunnen altijd door de Amerikaanse overheid bij Facebook opgevraagd worden.
Foto's zijn voor anderen gelukkig niet meer zichtbaar, tenzij iemand ze heeft gedownload en zelf weer online heeft gezet.