Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je Op facebook ervoor zorgen dat andere mensen niet de foto's zien waar jij in getagd bent?

Ik weet dat het een beetje kinderachtig klinkt maar mijn familie hebben 3 foto's op facebook gezet waar ik op sta. Als mensen nu naar mijn profiel gaan zien ze dus die foto's.
De foto's zien er een beetje genant uit en ik heb liever dat mensen deze niet zien. Ik weet dat ze het wel kunnen zien als ze naar het profiel van mijn familie gaan maar dan zien ze het ieder geval minder.
Hoe kan ik dus foto's waar ik in getagd ben weghalen van mijn profiel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
903

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kunt Profile Review aanzetten, en je kunt per foto je tag weghalen in de zijbalk van de betreffende foto.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt andermans al bestaande tags naar jou verwijderen. En voor de toekomst kun je het volgende doen:
1) ga naar je Privacyinstellingen (driehoekje rechtsbovenaan -> Privacyinstellingen)
2) klik achter "tijdlijn en taggen" op Instellingen
3) zet de volgende optie op 'aan' : "Berichten bekijken waarin je door vrienden bent getagd voordat ze op je tijdlijn worden weergegeven" (dan kun je zelf kiezen of een tag 'terecht' is of niet)
4) denk even na over de andere instellingen in dat menu

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding